Wednesday, June 24

Pizza och inredning

Eftersom sommarvädret inte riktigt levererat än fick det bli en tripp till Heron City och Pizza Hut idag! <3 Provade ut lite nya glasögon också så jag och tant-glajerna äntligen kan gå skilda vägar. Har lånat hem några och har såklart förälskat mig i de allra svindyraste från Alexander McQueen. Suck. 





Passade på att spana på lite på soffor också, hittade den här snygga inne på Mio:

Gillar att ha en neutral soffa som man kan pimpa med kuddar o filtar i olika färger. Är ju så himla ombytlig och litar aldrig på mitt eget omdöme eller stil eftersom jag tycker så mycket är snyggt och ångrar mig från dag till dag vad som är snyggast. Så att ha möjlighet att ändra piffet kanske inte är så dumt. Annars gillar jag mycket gammalt. Har en supercool kanapé som är modell äldre men det är ju inte direkt filmmys-soffan nummer ett om man säger så... 

(Bild från när jag köpte den. Den är inte så smutsig i verkligheten som den ser ut på bilden faktiskt.)

No comments:

Post a Comment